Blog

Strona główna > Blog > Jak wykonać trening konwergencji w warunkach domowych?

Jak wykonać trening konwergencji w warunkach domowych?

10/08/2019

|

Dr n. med. Łukasz Drzyzga

Stosowanie atropiny

### Cel ćwiczeń:

**Poprawa akomodacji i zbieżności oczu, czyli zwiększenie komfortu czytania i wykonywania prac wymagających widzenia do bliży.**

#### Ćwiczenie 1:

  1. Weź do ręki długopis i ustaw go na wyciągniętej dłoni tak, byś go dobrze widział.

  2. Następnie zbliżaj powoli długopis do siebie, uważnie go obserwując.

  3. Zatrzymaj rękę w punkcie, gdzie długopis zaczyna być widoczny podwójnie.

  4. Spróbuj wysilić oczy tak, by zobaczyć pojedynczy długopis.

  5. Policz powoli do dziesięciu i oddal długopis na wyciągnięcie ręki, następnie spójrz w dal i odpocznij chwilę.

  6. Jeśli zbliżyłeś długopis i zobaczyłeś go podwójnie, ale nie udało Ci się uzyskać pojedynczego obrazu to zacznij jeszcze raz tym razem zbliżając długopis wolniej.

  7. Jeśli ponownie nie udało Ci się wysilić wzroku tak, by uzyskać pojedynczy długopis, możesz cofnąć rękę o 1-2 cm ążuzyskasz pojedynczy obraz i wówczas policz do 10.

  8. Powtórz kilkukrotnie ćwiczenie w ciągu dnia.

TAGI:

MEDIAPROMOCJA

UDOSTĘPNIJ:

Skontaktuj się z nami